PWiK w Bolesławcu Sp. z o.o.

Menu

Menu dodatkowe

Tytuł strony: Ankieta badania zadowolenia Klienta

Menu dodatkowe

Drodzy Państwo - uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższej ankiety, która wskaże nam kierunki dalszego doskonalenia jakości świadczonych usług.

Ankieta ma charakter anonimowy.

1. Jak oceniasz jakość dostarczanej wody? *

Dziękujemy


Dziękujemy



napisz dlaczego?

podaj miejscowość / ulicę
2. Naszą wodę można pić bezpośrednio z kranu, czy to robisz? *


napisz dlaczego?

 
.
3. Czy sposób powiadamiania o przerwach w dostawie wody jest skuteczny? *

Dziękujemy



4. Jak oceniasz usługę odprowadzania ścieków? *



napisz dlaczego?

 
.
5. Jak oceniasz całodobową obsługę telefonu alarmowego 994? *



napisz dlaczego?

 
.
6. Jak oceniasz pracę Biura Obsługi Klienta? *



napisz dlaczego?

 
.
7. Jak oceniasz naszą stronę internetową www.pwik.boleslawiec.pl? (czytelność, dostępność informacji) *

Dziękujemy



napisz dlaczego?

 
.

8. Jak oceniasz Spółkę pod względem:

a. terminów realizacji usług *



napisz dlaczego?

 
.
b. skuteczności usuwania awarii *



napisz dlaczego?

 
.
c. zachowania i kultury osobistej pracowników *



napisz dlaczego?

 
.
9. Jak oceniasz organizowane przez Spółkę inicjatywy podnoszące świadomość ekologiczną (akcje edukacyjne, kiermasze itp.) *



napisz dlaczego?

 
.
10. Co Twoim zdaniem wymaga usprawnienia, aby podnieść jakość naszych usług?

Drodzy Państwo, jesteśmy z Wami już trzeci rok. W tym czasie wykonaliśmy ogrom pracy aby doprowadzić do właściwej jakości wodę dostarczaną do Waszych domów. Dzisiaj już 100% tej wody spełnia wysokie wymagania jakościowe, warto przypomnieć że zaczynaliśmy od 7%.

Chcemy w dalszym ciągu doskonalić nasze usługi, dlatego zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie ankiety, będzie to dla nas duża pomoc w osiągnięciu zamierzonego celu.

1. Jak oceniasz jakość dostarczanej wody? *



dlaczego?

podaj miejscowość / ulicę *
2. Czy przerwy w dostawie wody związane z awarią na sieci są? *



3. Czy skuteczność powiadamiania o przerwach w dostawie wody jest? *



4. Jesteśmy gotowi przejąć koszty utrzymania Twojego przyłącza wodociągowego (naprawa, usuwanie awarii, wymiana); jest to związane z wyższą ceną za wodę o 10 groszy za m3. Czy jesteś zainteresowany przekazaniem nam swojego przyłącza wodociągowego? *



5. Czy zauważyłeś poprawę jakości usługi odbioru ścieków? *




6. Jak oceniasz całodobową obsługę telefonu alarmowego 994

 
kompetentna
 
niekompetentna
 
uprzejma
 
nieuprzejma
 
nie miałem jeszcze kontaktu lub nie mam zdania
7. Czy zauważyłeś poprawę jakości rozliczania usługi dostawy wody i odbioru ścieków? *



8. Czy uruchomienie Biura Obsługi Klienta z punktem kasowym przy ul. Krótkiej 1 w Lwówku Śląskim ułatwiło kontakt z naszym przedsiębiorstwem i skróciło czas załatwienia sprawy? *



9. Jak oceniasz pracę Biura Obsługi Klienta?

 
kompetentna
 
niekompetentna
 
uprzejma
 
nieuprzejma
 
nie miałem jeszcze kontaktu lub nie mam zdania
10. Co Twoim zdaniem wymaga usprawnienia, aby świadczone usługi były na jeszcze wyższym poziomie?

Kontakt

ikonkaBolesławiec ul. Łasicka 17/ tel. +75 734 10 10 / fax +75 640 19 11 / e-mail: sekretariat@pwik.boleslawiec.pl

Pogotowie Wodociągowe - tel. 994

Biuro Obsługi Klienta

Bolesławiec ul. Łasicka 17 tel. 75 734 10 00, 75 734 10 01

Lwówek Śl. ul. Krótka 1 tel. 75 612 10 08. 75 612 10 67

e-mail: no@pwik.boleslawiec.pl

Mapa lokalizacyjna

[obiekt mapy] PWiK Bolesławiec - mapka lokalizacyjna

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.