PWiK w Bolesławcu Sp. z o.o.

Menu

Menu dodatkowe

Tytuł strony: Aktualności - news

  • bok strona
Elektroniczna obsługa Klienta w PWiK

Czy chcesz wiedzieć ile zużyłeś wody w ciągu kilku ostatnich miesięcy lub nawet roku? Jak wyglądały Twoje wydatki na wodę i ścieki? Chcesz łatwo i wygodnie opłacić fakturę? Wszystko to możesz zrobić przez internet.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o.o. realizując swoją misję ciągłego rozwoju i doskonalenia relacji z odbiorcami usług udostępniło nową internetową platformę e-BOK. Już teraz jest dużo łatwiej dokonać płatności i kontrolować zużycie wody.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne jest o każdej porze dnia i nocy za pośrednictwem przeglądarki internetowej w Państwa komputerze, tablecie czy smartfonie. Rozwiązanie to daje szereg możliwości pozwalających m.in. na:

  • kontrolowanie w prosty i wygodny sposób należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, podgląd faktur);
  • kontrolowanie zużycia wody (zestawienia miesięczne, roczne oraz wykresy);
  • dokonanie płatności za fakturę;
  • podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów;
  • dostęp do treści zawartej umowy;
  • aktywację usługi e-faktura;
  • wysyłanie korespondencji, np. reklamację jakości wody, zmiany danych osobowych, zgłoszenie montażu lub demontażu wodomierza ogrodowego lub zgłosić jakąkolwiek uwagę ogólną dotyczącą naszych usług.

Jak założyć konto w e-BOK?

  1. Wejdź na stronę ebok.pwik.boleslawiec.pl
  2. Kliknij przycisk „Zarejestruj się”.
  3. Podaj w formularzu zgłoszeniowym numer otrzymanej w ciągu ostatnich 12 miesięcy faktury za wodę i/lub ścieki oraz swój adres e-mail.
  4. Jeśli chcesz otrzymywać na podany adres e-mail faktury w formie elektronicznej zaznacz okienko „e-Faktura”.
  5. Zapoznaj się z treścią Regulaminu e-BOK.
  6. Przepisz kod z obrazka i kliknij „Wyślij”.

Po wysłaniu danych otrzymasz trzy maile. Pierwszy weryfikujący Twój adres e-mail, drugi z danymi do logowania, a trzeci z informacją o aktywacji konta użytkownika. Dopiero po otrzymaniu trzeciej wiadomości email, możesz zalogować się do systemu eBOK.

Dodatkowo zapraszamy Państwa do skorzystania z bezpłatnej usługi SMS INFO, która umożliwia otrzymywanie powiadomień:

  • o awariach i planowanych pracach na sieciach wod-kan w miejscu zamieszkania Odbiorcy;
  • o niezbędnych danych do dokonania opłaty (nr faktury VAT, termin płatności oraz numer rachunku bankowego);
  • zbliżającym się terminie płatności faktury;
  • o zaległych płatnościach;
  • podziękowanie za terminowe regulowanie należności.

Aby aktywować usługę należy wysłać SMS pod numer 4301 o treści PWIKBC.TAK - opłata jak za zwykły sms, zgodnie z cennikiem operatora, natomiast otrzymywanie powiadomień jest BEZPŁATNE.

Dostęp do e-BOK i aktywowanie usługi SMS INFO możliwe są wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.

następna strona »

Kontakt

Bolesławiec ul. Łasicka 17/ tel. +75 734 10 10 / fax +75 640 19 11 / e-mail: sekretariat@pwik.boleslawiec.pl

Pogotowie Wodociągowe - tel. 994

ikonkaBiuro Obsługi Klienta

Bolesławiec Al. Wojska Polskiego 6/1A (dawny hotel robotniczy) czynne pn - pt 7:00 - 16:00,  tel. 75 734 10 00, 75 734 10 01

Lwówek Śl. ul. Krótka 1 czynne pn - pt 8:00 - 16:00 tel. 75 612 10 08. 75 612 10 67

e-mail: no@pwik.boleslawiec.pl

Kasa Przedsiębiorstwa

Bolesławiec czynna pn - pt w godzinach 07:15 do 14:45

Lwówek Śląski czynna pn - pt w godzinach 08:30 do 15:45

 

Mapa lokalizacyjna

Strona w konstrukcji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.